بوتاکس گیاهی مو

SH-Logo_512

نوشته شده توسط: admin

مارس 16, 2021

بوتاکس گیاهی مو چیست؟

وقتی دچار چین و چروک پوست می­شوید، ممکن است به فکر انجام تزریق آنابوتولینوموتوکسین A (بوتاکس) باشید. بوتاکس یک داروی رایج است که از آن برای صاف شدن چین و چروک استفاده می­کنند. اما بوتاکس برای موها به چه صورت است؟
موهای سر با افزایش سن، دقیقاً مانند پوست، پرپشتی و شادابی خود را از دست می­دهند. محصولات جدید مو با عنوان بوتاکس مو به بازار عرضه شده­ اند که اساس کار آن پر کردن مو، صاف کردن و کاهش وز مو است. یکی از خدمات درمانی که در مرکز تخصصی مو – صبرا حیدری – برای موها انجام می­شود بوتاکس گیاهی مو است. این نوع درمان با مواد درجه یک گیاهی و کاملا ایمن برای حفظ و بازگشت سلامت موها صورت می­گیرد.

آیا بوتاکس مو حاوی ماده بوتاکس است؟

بوتاکس برای مو در واقع فاقد بوتولینوم که ماده اصلی بوتاکس صورت است، می­باشد. نام بوتاکس در واقع یک نام بر اساس نحوه کارکرد این محصول است. اساس کار بوتاکس صورت با شل شدن عضلات و صاف کردن پوست است. اما “بوتاکس مو” با پر کردن فیبرهای جداگانه مو به شما کمک می­کند تا موهایی پر و صاف داشته باشید.

بوتاکس مو چگونه کار می کند؟

بوتاکس یک درمان نرم کننده عمیق است که الیاف مو را با یک ماده پر کننده مانند کراتین پوشش میدهد. این روش درمانی، هر قسمت شکسته یا نازک روی هر تار مو را پر میکند تا موها پر و براق تر به نظر برسند.
مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو بسته به نوع برند محصول، متفاوت است.

چه افرادی می­توانند از بوتاکس برای مو استفاده کنند؟

تمام افرادی که:

  • موهای بسیار ضعیف، فاقد حجم و درخشش دارند.
  • موهای آسیب دیده دارند.
  • دارای موهای فردار هستند.
  • میخواهند موهایی صاف و سالم داشته باشند.

به طور کلی بوتاکس مو برای هر نوع مویی ایمن و سازگار است. نتیجه درمان مو با بوتاکس را بلافاصله پس از خشک شدن مو مشاهده خواهید کرد.

در هنگام استفاده چه اتفاقی می افتد؟

در روش بوتاکس مو، مواد بوتاکس مستقیماً روی تارهای موی شما اعمال می­شود. پروسه درمان ابتدا با شامپو کردن موها برای باز شدن کوتیکول­های مو و آماده سازی رشته­ ها برای حالت­ دهی شروع می­شود. سپس با ماساژ محصول از ریشه تا نوک موها ادامه می­یابد و مواد بوتاکس معمولاً بین 20 تا 90 دقیقه، روی موهای مرطوب باقی می­ماند. قبل از خشک شدن به جهت کمک به جذب بیشتر مواد بوتاکس به تارهای مو با اتوی صاف، موها را اتو کشی می­کنند.

تاثیر بوتاکس مو چقدر است؟

بوتاکس مو در حال حاضر یک روش محبوب است. کمپانی­ها و مراکز زیادی وجود دارند که ادعا می­کنند محصول آن­ها یک محصول عالی و بینظیر است. بهترین راهکار برای کسب نتایج خوب، بازدید از یک سالن آرایشگاه یا مرکز درمان مو معتبر و مطمئن است. چرا که شما میتوانید با اطمینان خاطر موهای خود را به آن­ها بسپارید. ما در مرکز تخصصی کراتین گیاهی صبرا حیدری این اطمینان را به شما می­دهیم که درمانگر مورد اعتماد موهای شما هستیم.

اثرات بوتاکس مو بین ۲ تا ۴ ماه دوام دارد، اگرچه زمان دقیق آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است. توصیه می­شود برای حفظ نتیجه و دوام بیشتر از شامپو و ماسک مو دارای سولفات کم یا بدون سولفات استفاده کنید.

آیا بوتاکس مو بی خطر است؟

این محصول و روش درمانی یک راه بی خطر و ایمن است. اما مانند هر روش درمانی مو، خطر تحریک پوست یا واکنش آلرژیک وجود دارد. برای کاهش خطر آسیب و عوارض جانبی، بهتر است مواد بوتاکس با پوست شما تماس نداشته باشد.

بوتاکس مو یا کراتین

درمان­های کراتین درمان­های شیمیایی هستند که اغلب حاوی فرمالدئید هستند. فرمالدئید برای “قفل کردن” مواد در رشته های مو برای ایجاد حالت صافی استفاده می­شود تا به صاف نگه داشتن آنها کمک کند. فرمالدئید مورد استفاده در این روش درمانی باعث نگرانی افراد است زیرا فرمالدئید یک ماده سرطان زا است، اما باعث دوام طولانی مدت مواد کراتینه می­شود. مواد کراتینه مورد استفاده در مرکز تخصصی کراتین گیاهی صبرا حیدری حاوی هیچگونه مواد شیمیایی و سمی مانند فرمالدئید نمی­باشد. تمامی محصولات درمانی در این مجموعه بر پایه شیر، عسل و قهوه است. ترکیبات دیگر محصولات کاملا ایمن و سازگار با مو هستند و کاملا جنبه درمانی برای موها دارند.

از طرف دیگر، بوتاکس مو فقط یک روش درمان است و اساس کار آن بر پایه واکنش­های شیمیایی استفاده نمی­کند. در درمان مو با بوتاکس هیچ نوع فرمالدئیدی وجود ندارد. اگر به دنبال راه حلی برای پرحجم شدن و صاف کردن موهای خود هستید، درمان مو با بوتاکس می­تواند به شما کمک کند.

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Open chat
1
💬 نیاز به راهنمایی
سلام 👋
نیاز به راهنمایی دارید?